Bachelor opgave
Efter mit praktikophold ved Katos, hvor jeg fik lov at arbejde en hel del med deres webshop,
Outmore, har jeg erfaret at shoppen mangler fokus og formål, for at kunne skabe det
rette indhold og øge salget. Ejerne af webshoppen er enige i, at der mangler et fokus.
Da shoppen også er nyopstartet har jeg på sin vis stor spillerum, med plads til at eksperimentere
og se hvad der fungerer. I samarbejde med virksomheden har jeg defineret et formålet
for mit bachelor projekt, hvilket er at definere og skabe et fokus for Outmore og lægge en
strategi som ejerne kan følge. Selve strategien skal være nem at følge og finde, da Outmores
ressourcer er få, hvilket ledte til at vi besluttede, at løsningen skal kunne findes online.
Strategien vil få sit eget websitet, hvilket vil gøre at den altid er nem at finde for både ejere
og fremtidige praktikanter.
Mine hypoteser for projektet var, at den potentielle målgruppen er meget fællesskabsorienterede
og passionerede omkring deres hobby. Dette forventede jeg kan bruge til at skabe en
relation og loyalitet mellem Outmore og den mulige målgruppe.
Den fulde opgave kan læses her: